- O NAMA
Cantabile d.o.o. osnovan je 2014. godine te je jedan od najuspješnijih partnera Hrvatskog Telekoma u svim kanalima prodaje za privatne i poslovne partnere.
Imamo ukupno 54 zaposlena djelatnika te 43 studenta. U internoj bazi imamo još 30-ak studenata koji su prošli sve potrebne edukacije za rad u poslovnicama te rad u kontaktnom centru.
Neprestano ulažemo u vlastiti napredak, usavršavanje, unaprjeđenje kvalitete poslovanja, pozitivan imidž i kvalitetnu prezentaciju, kako prema svojim korisnicima tako i prema svim potencijalnim i budućim suradnicima.
Naš tim se sastoji od mladih, kreativnih i odgovornih ljudi koji obavljaju svoj posao s velikom predanošću, odgovornošću te neprestanom težnjom za napretkom i usavršavanjem.
- FRANŠIZE
Trenutno brojimo šest franšiznih poslovnica rasprostranjenih diljem Hrvatske.
Naša prodajna mjesta možete pronaći u Metkoviću, Sinju, Imotskom, Gospiću, Kninu i Dubrovniku. Proširenje daljnjeg poslovanja dogovaramo u skladu s potrebama i zahtjevima Hrvatskog Telekoma.
- TELEPRODAJA
Naš segment teleprodaje odvija se na dvije lokacije u Hrvatskoj: Kninu i Splitu.
Čak 70 posto poslovanja odnosi se na prodaju usluga HT-a, dok ostali poslovi koje radimo uključuju istraživanje tržišta, ankete, dolazne pozive te digitalni marketing.
Trenutno imamo 30 zaposlenih agenata te 40 studenata. Do kraja 2019. godine planiramo povećati tu brojku na 70 agenata.
Raspolažemo prilagođenim ICT rješenjima te visokim softverskim i hardverskim standardima.
Angažiranjem naše tvrtke partneri će povećati prodaju svojih proizvoda i usluga, smanjiti vlastite troškove i podići efikasnost u svim sferama poslovanja.
U suradnji s nama, partnerske tvrtke će podići i vlastiti ugled.
Cantabile raspolaže s vrhunski obrađenim i selektiranim bazama podataka kao i timom stručnjaka koji se brine o zadovoljstvu zaposlenika i partnera.
Naš tim je fleksibilan, transparentan i usredotočen na pružanje vrhunskih usluga u smislu podrške i praćenja rezultata rada za partnersku tvrtku.
-
- Usluge kontaktnog centra
Odlazni pozivi
Podrazumijevaju kontaktiranje korisnika putem telefona prema zahtjevima naših klijenata s ciljem:
– telemarketinga, nazivanja kupaca te ponude proizvoda i usluga klijenta
– nadopunjavanja i ažuriranja postojećih ili stvaranja novih baza podataka
– istraživanja tržišta anketiranjem odabranog uzorka kupaca/korisnika u kratkom roku
– otvaranja prodajnih kanala
– poziva koji slijede slanje pisanih materijala
– potvrda prisustva prethodno pozvanih sudionika skupovima i priredbama organiziranih od strane klijenta
– prikupljanja donacija za dobrotvorne udruge
– brige o korisnicima (zahvale, provjera zadovoljstva uslugom i proizvodima, promotivne akcije)
- MISIJA
U svojem poslovanju nastojimo predstavljati standard, biti mjerilo kvalitete i profesionalnosti; korisnicima prvi izbor za kontakt, zaposlenima poželjan poslodavac te poslovnim subjektima pouzdan partner.
Vrijednosti na kojima temeljimo naš uspjeh jesu profesionalnost, uslužnost, povjerenje, dostupnost te prije svega razumijevanje potreba naših partnera i klijenata.
- VIZIJA
Svakom novom projektu pristupamo individualno te s visokim stupnjem entuzijazma.
Na važnosti dajemo svakom pojedinom segmentu poslovanja jer je naš temeljni zadatak podizanje prodajnih rezultata u kojima neprestano postižemo vidljivi rast te kvalitetno pružanje usluga našim krajnjim korisnicima.
- ORGANIZACIJSKA STRUKTURA CANTABILE D.O.O.
- Direktor
- Direktor odjela teleprodaje
- Voditelj call centra
- Team leader
- Back Office
- Direktor odjela franšiznog poslovanja
- Voditelj prodaje
- Voditelj poslovnice
- Direktor financija
CITAT (možda negdje ubaciti)
„Mnogi ljudi propuste priliku jer je odjevena u radno odijelo i izgleda kao posao.“ – Thomas Edison
- POVEZANA DRUŠTVA:
Portabile d.o.o
Franšizni partner Hrvatskog telekoma
- Izrada personaliziranih maski za mobitele, prodaja istih putem web shopa www.portabile.hr te putem poslovnica Hrvatskog Telekoma
Moderato AG d.o.o
- U suradnji s Intera tehnološkim parkom u Mostaru kontaktni centar je započeo s radom u studenom 2018 godine. Na području BIH postoji jako veliki interes za usluge kontaktnog centra, a područje Mostara je odabrano zbog velikog potencijala djelatnika i studenta koji govore više stranih jezika.